כולם מריצים קמפיינים אונליין. אבל כמה באמת מתבלטים? האמת שאין כאן (הרבה) סודות. צריך לעבוד חכם, ולבחור באנשי מקצוע מיומנים.
קריאייטיב מתחיל במחקר מעמיק על החברה, קהל היעד שלה, השוק שבו היא פועלת, והיסטוריית הקמפיינים שלה. המחקר עוזר לגבש אסטרטגיה ייחודית שתדבר לקהל היעד, תגדיל את המעורבות (אנגייג'מנט), ותשיג תוצאות.
איכות הקופי תקבע במידה רבה את מידת ההצלחה של הקמפיין. הקופי לבד לא מספיק: נדרש טרגוט מדויק, ומעקב וניתוח מקצועיים, כדי לשפר ולדייק את הקמפיין בכל שלב. אך אלו כבר מתבססים על קריאייטיב נכון וקופי מדויק, שאמורים להוביל לתוצאות.
מרגע השקת הקמפיין, חשוב לבצע מעקב אחר התוצאות, כדי להשיג תוצאה אופטימלית. לשם כך, מומלץ להיעזר בחברת מדיה שתבצע אופטימיזציה, תבדוק איזה מודעות עובדות ואיזה פחות, ותבצע מעקב שוטף.
1. קצר וממוקד. לשמור על משפטים קצרים ומדויקים.
2. פנייה אישית. לפנות ישירות לקהל היעד כדי ליצור חיבור מיידי.
3. קריאה לפעולה ברורה. להנחות את הקורא מה עליו לעשות.
4. מסר חיובי. להשתמש בשפה שמשרה ביטחון ואופטימיות.
5. הצעת ערך ברורה. להדגיש מה הלקוח ירוויח.
6. שימוש ברגש. לפנות לרגשות כדי ליצור קשר.
7. שאלות רטוריות. לעורר עניין עם שאלות מסקרנות.
8. אינפורמציה מבוססת. לתת לקהל מידע שהוא יוכל להסתמך עליו.
9. שפה ויזואלית. מילים שמפעילות את הדמיון.
10. יתרון תחרותי. להסביר מה היתרון של המוצר או השירות על פני המתחרים.
1. קלישאות. מסרים שחוקים פוגעים באמינות.
2. שפה מסורבלת. ניסוחים מורכבים פוגעים בתוצאות.
3. הבטחות מוגזמות. לא להבטיח דברים לא מציאותיים.
4. מידע לא אמין. להמנע מפרטים לא מדויקים.
5. שפה פורמלית מדי. רצוי להיעזר בשפה נגישה.
קריאייטיב נכון וקופי מדויק, לצד מעקב שוטף וניהול נכון של כל שלב בקמפיין, הם תנאי הכרחי להצלחת הקמפיין. בסוף, אף אחד לא רוצה לשרוף כסף לחינם, אלא להשיג לידים ומטרות ממשיות שהוגדרו מראש, ואמורות לייצר ערך כלכלי לעסק.
צריכים עזרה עם תוכן לקמפיינים?