שירותי וידיאו

וידיאו

תוכן וידיאו

אם תמונה שווה אלף מילים, כמה שווה סרטון וידיאו? 

בעידן המדיה החברתית, וידיאו יכול לעבוד עבור העסק מסביב לשעון. בזמן שהתחרות על תשומת לב הגולשים רק הולכת וגדלה, והסבלנות שלהם רק הולכת ומתקצרת, התוכן חייב לתפוס אותם. לעיתים קרובות, וידיאו היא הדרך היעילה ביותר לעשות את זה.

שירותי וידיאו לעסק

בימוי והפקה. סרטוני תדמית, סרטוני מוצר, סיכומי שנה, אירועי חברה, קמפיינים, מדריכים, סרטונים לשימוש פנימי, פרסומות, ועוד. 

כתיבת תסריט. התהליך מתחיל בריאיון ומחקר, ומשם עובר ליצירת הקריאייטיב, שהוא הרעיון היצירתי של הסרטון. 

עריכת וידיאו. בין אם מדובר בסרטון קצר ומהיר לקהל צעיר, או בסרטון הדרכה לקהל מבוגר ופחות טכנולוגי, עריכה טובה היא הבסיס, וזו שהופכת את הסרטון למוצלח.  

אפקטים. שירותי אפטר כוללים הנפשות , אפקטים וגרפיקות, שמשדרגים את הסרטון והופכים אותו למרשים ומקצועי יותר.

מי צריך תוכן וידיאו?

תכני וידיאו מתאימים לכל סוגי העסקים, מחברות קטנות ועד תאגידים. ניתן להתאים כל פרויקט לאופי החברה ולתקציב שנקבע, תוך שמירה על סטנדרטים מקצועיים גבוהים. 

למה לא לייצר תוכן וידיאו לבד?

כלי עריכה מתקדמים המשלבים יכולות AI, כמו CapCut ואחרים, מאפשרים כיום לייצר וידיאו איכותי למדי באופן עצמאי. הכלים האלו עוזרים מאוד ביצירת תכנים בסיסיים, בין היתר למדיה החברתית, אך כשמדובר בסרטוני תדמית או תכנים שמציגים למשקיעים, לקוחות גדולים, או לקהל הרחב שאינו מכיר את החברה, סרטון חובבני או מרושל עלול להעביר מסר לא רציני. 

טיפים ליצירת תוכן וידיאו

1. הגדרת קהל יעד. חשוב להכיר אותו, ולהבין מה מדבר אליו. 

2. מחקר. רצוי לבדוק מה עושות חברות גדולות ומובילות בשוק. 

3. תסריט. ברמת הקריאייטיב והמלל הכתוב והמדובר, צריך לספר את הסיפור באופן ברור וקולע.  

4. פתיחה חזקה. בגלל התחרות והקשב הקצר, רצוי למשוך את העין ולעורר עניין מיידי. 

5. אורך. משך הסרטון צריך להתאים לפלטפורמה, ולמטרה שלו. לדוגמה, מדריכים יכולים לקחת רגע להסברים, אבל סרטוני קידום לסושיאל חייב להיות קצרים וממוקדים.  

6. פס קול. המוזיקה מריכה לחזק וללוות את המסר, מבלי לגנוב את תשומת הלב.  

7. גרפיקה ואפקטים. אפטריסט מקצועי ישדרג כל סרטון, מבלי להסיח את הדעת מהמסר המרכזי.  

8. איכות סאונד. סאונד פחות איכותי עלול לגרום לצופים לאבד עניין מהר.  

9. קצב. העריכה חייבת להתאים לקהל היעד ולמטרה.  

10. כותרת. לרוב רצוי להוסיף טקסטים שמחברים את הצופים למסרים החשובים. זה נכון במיוחד בסושיאל, שבו פעמים רבות ברירת המחדל היא ניגון סרטונים ללא סאונד. 

11. קריאה לפעולה. קמפיינים צריכים להבהיר לצופים מה הצעד הבא שעליהם לבצע.  

תוכן וידיאו: דברים שכדאי להימנע מהם 

1. עומס חזותי. רצוי שלא להעמיס טקסטים ואפקטים, כדי לא להפריע לצפייה. 

2. עריכה קופצנית מדי. וידיאו מהיר מדי עלול לפגום בחווית הצפייה. 

3. היעדר מיקוד. יש להתמקד במסר אחד ברור, ולא לנסות לדחוס כמה מסרים שונים.  

4. התמקדות רק במוצר. סרטון שמראה רק את המוצר נראה חד-ממדי. חשוב אמנם להראות את השימוש והיתרונות של המוצר, אבל גם לבנות סביבו עולם. 

5. ויתור על המותג. סרטון שאינו מזוהה בבירור עם המותג עלול לפספס את המטרה.  

6. עיגול פינות. אין מקום לקיצורי דרך – תוכן וידיאו איכותי דורש הקפדה בכל שלב. 

צריכים עזרה בנושא וידיאו?